säger bara, idiot!

vad är det för fel på folk?
'ja men jag kan då och då'.*ringer*.'nej jag kan inte nu, i morron!'*klick* ..ööh?
JAG VILL BARA SÄGA NÅGRA JÄVLA MENINGAR! VAD ÄR PROBLEMET!?

jag är glad! jag är så jävla glad att jag är av med det! så jävla glad att jag slipper känna mig nere varje dag. nu är det bara det här sista som ska sägas och sen leker livet. det känns förjävligt, det gör det men jag är ändå så jävla glad att jag slipper det. jag älskar människan så jävla hårt men jag hade fan inte pallat mer.
det är så skönt att känna att man kan göra vad fan man vill, när fan man vill. men känslan man har när man vet att man alltid har någon brevid sig som man alltid kan lita på fullt ut kommer jag sakna! kommer inte känna den på LÄÄÄÄÄÄNGE! kommer fan inte lita på någon så jävla mycke som jag tidaDE på han. jag gjorde verkligen de. trodde inte han skulle jluga migg rakt upp i ansiktet. kommer inte lita på någon jävel på väldigt jävla länge! det suger! men det känns ändå bra!
det känns taskigt att vara så här glad. det känns inte bra men det känns ändå för jävla underbart! kan inte beskriva känslan. det måste upplevas.

jag menar fortfaran de allt jag skrev i det här inlägget!

det skulle kunna bli som det var. om du bara vill!

GOD NATT PÅDDI DIN IDOT, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0