Olle!

Pratar lixom med Olle i luuren!
och nu hällde han typ saft på sig själv :D! Haha, faan va kul!

asså fan vad go han är! xD asså nu menar jag lixom..eller asså, tolka de hur ni vill ;) höhö! ne men han är fan go asså.
han lixom typ ba är bäst! han ba gör mina värdelösa dagar till nånting bra och nåt man ser fram emot.

har fan pratat med han sen typ klockan nio och faan va han är sköön xD asså klockrena kommentarer till typ allt och ba..asså allmänt rolig. heeeeeeeeeelt random är han lixom och jag ba vet inte vad jag ska skriva om han men jag ska skriva ett inlägg om han lixom..inte för att han kommer få läsa de men ändå!
OCH! han är bortskämd! >.< ..,enligt mig iaf :o men jag tycker att han är de lixom och just därför är han lixom de ocsaå varesig han är de eller ine :o :))
OCH! så är han gulle olle :)
OCH! så hade han en snus inne för en timme sen ..,men inte nu längre för han ba ska typ sova den lilla mesen!

PUSS PÅ NOSEN NU SKA JAG SOVA :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0