,

meningen var att jag skulle bli full och sen städa mitt rum..blev visst tvärt om.
rummet klart och snaaart e jag full.
renbäddade lakan och ska duscha nu.
fy faaan vad fint! lägga sig full, ny duschad i en renbäddad säng. tänk känslan!
även känslan av att ha lämnat in svenska arbetet och RIVA IG VARNINGEN!
jag har nu mera godkänt i svenska OCH naturkunskap!
för duktig som jag är har jag gjort fyra arbeten och skickat in på tre kvällar, KÄNSLAN!
har endast ett ämne kvar nu och de är religon, de suger ju apa men får lyfta arslet på lördagl och fixat! :)

I MORRON KOMMER BLUE WONDER HEM TILL MIG! åååh vad jag längtar, att äääntligen få rida klokt och förhoppningsvis börja sätta igång donna i morron med ! :D jag läängtar !

LÄNGTAR !

puss ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0