pluggis ?

är det ok att stanna hemma från skolan för att plugga?
ja !
har fått IG varning i svenska så nu jäävlar måste jag göra den där satans litteratur fördjupningen !
har en redovisning i rehabilitering om MS nästa onsdag och den presentationen ska vara klar på onsdag!
måste skriva klart om staple så projektarbetet kan bli klart nån gång!
har ett hemprov i naturkunskap om energiformer som ska va inne på torsdag som jag inte ens börjat på!
jag har prov i socialpsykiatri på onsdag om kriser och har inte börjat plugga!
lyckat !

sååååå, i morron blir jag hemma från skolan för att plugga. ingen häst ska motioneras så jag ska sitta framför datorn hela jävla dagen och se fram emot en mycket trevlig dressyrlektion på Smilla i morron kväll när förhoppningsvis allt plugg är klart ! - det mesta iaf ..

FUCK vad jag hatar plugg, jävligt skönt när de e klart dock !


hahah, tingeling ♥


fyy vad jag älskar denna filur !
hahah, tjock?


så jävla fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0