v

okeeeeej.
nu är de så här att jag är aldrig hemma typ så har inte tid att skriva.
nu i veckan så va jag iaf mest inne på kliniken, va med och  tog bort en hund som hade massa blod i buken, i torsdags va jag med gustaf ute på fält -fick se ett halvt kejsarsnitt, alla inälvarna ramlada typ ur på kon så dom sköt den, de va något äckligt. tog sen bort en till hund.
asså den här veckan va inte så händelserik men de har vart as kul för jag har fått gett sprutor och så, as kul :D
i torsdags va sista dagen för gustaf på DV gotland, fy faan vad tråkigt. gotlans bästa veterinär flyttar till göteborg!? va e de för dumheter lixom!? men han kommer tillbaka i sommar och jobbar några veckor, då ska mina hästar va sjuka, haha :) han är för jävla go asså, kommer bli as tråkigt på kliniken nu juu :o



äh skit sammaaa, i fredas va de iaf fest, va väl sådär, ganska kul men snacka om att dra ner stämningen med de där jävla humöret!
i lördags körde jag sandra och mattias till staaden och va med dom där och blaablaa, sög as gjorde de och jag hatar max! fick inte mina pommes -.- men fick mattias iaf, snäääll :D

galtar chips och väntar på att bli trött, inte alltd så kul de där med att vända tillbaka dygnet ..typ läängar till imorron när jag ska få rida DIIVAAAAAA :D sjuukt kul :D ska hoppa tror jag!? taggad iaf :D



pluus att jag längtar till på tiiisadg då de e praktik igen :D

haha, oj. långt inlägg men de lär inte bli något mer förrän näsa helg eftersom att jag har inte tid att sitta vid datorn när jag är gammelgarn, då äre leka med ungarna som gäller, :D


och jaa, jag vann!

och så har jag kollat igenom lite bilder från gamla luren.. hahah, ganksa många skratt kan jag ju meddela!
ÄH NEJ MEN PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0