Q

vem fan försöker jag lura?
jag vet ju.
jag försöker bara döja det för mig själv.
jag vet ju.
jag vet ju precis.
jag hatar de här.
varför ska allt vara så kompicerat?
de va bättre o va liten.



men en sak som jag älskar och som jag vet helt säkert är att mina vänner är underbara.
ska bli sjukt kul att va med fyllisarna i morron och bara umgås, galta oss och sen krogen.
en fin kväll med fint folk helt enkelt.
och dagen börjar tidigt med stallet, promenad och sen mina fina kusiner.

är rätt taggad på att gå ut och typ gå eller nåt men de e ju fan snö storm!? vad kom de ifrån lixom!?
och så är jag sugen på fruksallad igen men de orkar jag inte göra.livet.e.hårt. ska försöka ta tag i de nu.


finis ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0