totalt

spontan utgång! bangade ju då krogen igår men vid elva ringer annica och säger att jag SKA med ut!
eeh, jag sitter lixom på hemse?
LINDA KÖR DÅ ALLTSÅ TILL HEMSE OCH HÄMTAR MIG! MEN, då vill felicia också med. hon kör alltså till BURGSVIK och hämtar henne och sen in till stan.
hon fick sitt körkort den 30 december och kör 140 hela jävla vägen BARA för att vi skulle få gå på krogen. haha, söt!
aah, kom in vid halv två! kanske ovärt men på den halvtimmen hände de mycke!
ååååh jag är så glad :D
men FUCK att gotland är så in i helvetes litet! kan bli allmänt pinsamt, haha!



ehm, haha. sandra va nog inte så glad. linda den underbara jäveln körde mig hem också, så var alltså hemma vid fem och vad gör vi. jo vi går in och hoppar på sandra som preciiis skulle somna och sitter där inne och prata med henne till klockan 6, lägger oss i sängen och pratar till halv sju..jag som skulle vända tillbaka dygnet!

IKVÄLL ska jag iaf städa! ska bli aas full och städa mitt rum så de blir gjort. SÅ PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0