ojoj

haha igår. asså vad fan. snacka om att förstöra hela skiten med en jävla meninng.
åh blir så trött på folk. alla blev gryymt sura och fan vad otaggad jag blev -.-
varför säger man meningen "jag är tjock" när man inte är de?
inse fakta, DU HAR FAN ANOREXIA. ååh, satans skit -.-
haha, men ibland är hon bäästa iaf!
olle va på korgen, som vanligt går han och kladdar på annica -haha, hennes blick! och då kommer räddaren i nöden, knuffar iväg han så han typ ramlar omkull -haha, HANS blick. asså okeej, de lär inte kul meen de va kul!

att tvåpers kan förstöra en så bra kväll, man blir ju förbannad.
men jag livade upp den för mig och felicia sen när vi kom hem.
skrev till jakob att han skulle fixa mat åt oss, han sa att han skulle så.
asså de va roligare i natt men de är ändå typ as kul, jag menar.. han är ju typ störd :D

hahahahaha, och när vi va på väg till donken:

här snackar vi om full brud!
hon har alltså satt jackan ..upp och ner? asså fattar inte men gryymt kul var de :D haha, och när hon kom in på donken sen hade hon ett jääävligt stort öga och de va rött och blått, en feeet blåklocka.

okeeeeeej, allt va mycke roligare när jag va full men den sista bilden är fan as rolig :D
haha, men puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0