mer praktik

asså..tjockt najs dag!
fick börja med att åka på en kalvning, kalven låg fel så den kom inte ut. kom dit och den va typ helt vriden och allt vad fan de nu va, dom kom sen fram till att de va två kalvar och de va därför de va svårt och blaabla, fattar inte veterinär språket ännu, haha. men IAF, jag fick stoppa in armen o ko jävlen och känna på kalven, asså förstå HUR coolt de va! något äckligt men fett coolt :D
sen åkte vi iaf vidare blaabla, hände väl en hel del men bara massa veterinär språk här med så fattade inte, men på de sista stället så skulle vi avhorna tre kalvar. jag fick ge dom lugnande spruta, de va rätt kul :D
trodde inte att jag skulle få göra sånt för jag är lixom den enda praktikanten dom haft och den enda dom kommer ha :o men as kul ju :D

fett jävla piss tråkigt att gustaf ska sluta :o han kan väl göra de när min praktik är sllut lixom -.-'

hände säker massa mer kul men inget jag kommer på nu, nu är jag bara extreeemt trött och fryser som en gris eller nåt. men kan fan inte sova nu, de e fredag :o

och igår bestämde jag med sparvis att vi ska på fiezt nästa helg :D sjuukt länge sen man lekte med henne så de kommer bli aas kul :D

ännu ett långt tråkigt inlägg men de här är mest för min egen del för att jag inte orkar skriva i "dagboken" från skolan som vi ska lämna in sen, så måste komma ihåg vad jag gjort eftersom att jag kommer behöva skriva i den sen -.-'

nä men puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0