jaja, rubrik typ

lite spontant så där så åkte jag hem till fina feff.
fan vad jag hatar henne ibland.
ska aldrig någonsin köra bil igen med henne bervid när de är mörkt! ALDRIG.

denise svarade förut btw. hon är 160 cm lång. FUCK. men klänningen är 10 cm för lång för henne, men den blir ändå för kort. ÅHH, såå sur. jag e typ kär i den fofan.

ooh juste, planerade in krogen i helgen också. lördag är iaf bestämt men KANSKE fredag också. får se hur taggad jag är i morron, om jag vill va hemma vidd fittan (blir nog krogen!).
ååh, ganska tagg. haha, hoppas palle är ute så han kan bjuda. TIHI!


MÅÅSTTE vänta tillbaka dygnet! lägger mig typ fyra och går upp typ ett, två nån gång. hinner bara med o mocka sen e de typ mörkt ute!?

saknar btw denna finisen. ÄH PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0