hjärta

OKEEJ, seriöst. jag är sjuukt trött. sov fan ändå till halv tolv!?
haha, hade klocka på rigning vid 10 men kommer inte ens ihåg att den har ringt, hur FAAN ska de bli i morron när jag ska till skolan? typ 5 alarm igång. fast jag ska nog sova snart. senast nio iaf!

och åååh, asså jag är bara SÅÅ GLAD :D "red" ellen idag :D
va ute och gick med henne och hon va sjuukt lugn så jag hoppade upp :D asså jag är fan körd i huvet, seriöst. så som hon kan bocka och ha sig. hoppar upp på henne när hon itne har blit riden på TRE MÅNADER, hon har GRIMMA på sig och jag ingen hjälm. FYY FAN VILKEN UNDERBAR KÄNSLA :DD
hennes ben ska dock inte belastas så mycke men va bara TVUNGEN, åh vad jag är lycklig :D


och donna pussade mig på kinden tre gånger under våran powerwalk. ååh vad söt hon är ♥

kan hon aldrig bli frisk lixom? :(
fan vad jag äslar mina fina hästar ♥
haha, och kaninerna, dom har ju nåt fel i huvet, så ävla coola dom är. speciellt tingeling !

se bara på henne lixom, aas cool, haha :D

ååh, måste fixa min naglar -.- orkaaar inteee, dom e så förjävligt fula så måste fan ;o men nu ska jag fan seriöst lägga mig i sägen och försöka hålla mig vaken till nio iaf, annars kommer jag vanka halv fem och va huur pigg som hels..LIITE FÖR TIDIGT KANSKE!? men nej, puss på fina människor ♥

och en sak till..jag saknar heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0