fy fan

vilken jävla härlig nyår :D!
hade bara ett problem..blev fan aldrig full :o
ååh vad sur jag va, haha. och en helt jätte spontan utgång belv de.
inte så mycke folk på krogen ändå :o men ack så kul de va :D

hahahah. sara va ju bäst iaf.
träffa henne på hamnen, pratade med henne och så ganska länge ändå.
och i morse fick jag ett sms: var du aldrig på hamnen?
HAHAHAHHAHA, hon gjorde min dag :D

och kvällen i kort
- middag men fina folk ♥
- söp annica och linda under bordet (dom va sviiin fulla vid 10!)
- jag blev sur för jag blev aldrig full (haha)
(- konstaterade att jag vill ha en korsett, ÅHH)
- gick hem till feff
- gick ner på hamnen
- träffade massa kulit folk man inte träffat på år och dar!
- gick helt spontant in på krogen
(- ångrar att jag gick in på krogen)
- donken
- hem till feff
(- får ett telefonsamtal och ångrar ännu en gång att jag gick på krogen, HAHAHA)
- kom hem till feff (igen) och sov (klockan var då 6)
- kunde visst inte sova utan ligger vaken hur länge som helst.

ännu kortare:
- helt jätte kul nyår!

och nu ligger visst mitt körkort i stan!? kul.. ska inte precis in dit förrän de är skola.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0