.

öhm, trevligt med helg? inte direkt så att man kan slappna av och bara vara nej.
skulle ner till monica och prova en balklänning men fick inte tag på henne så de blev stallet ist. va ute och gick i 45 minuter med min fina donna ♥ känner mig som en liten hurtbulle.
somnade när jag kom hem ♥

äh skit samma, de e typ de jag gjort, ska iaf testa klänningen i morron när jag har vaknat, naaaajs :D

nu försöker jag bli full med de är tydligen ingen ideé verkar det som? får väl göra de jag tänkte nästa helg då -.-'

och nästa helg är de ju fest i väte med sparvis som gäller och sen har mina "kära" vänner övertalat mig om krogen på lördagen -.-' åh man blir ju lite förbannad, men vad dom är söta :*
man MÅSTE tydligen på krogen då för de e rockakallen!? de suger ju -.- äh kan bli kul
är iaf taggad till ferdag :)!

och fyy vad jag är trött, jag ska nog sova typ när som, sätta på en film kanske. ja men vi säger så då, braa puss hej ♥

favorit i repris !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0