:)

åååh i morron kommer den där dagen jag längtat efter huur länge som helst, praktiik :D
asså fyfan vad jag är glaaaad :D sjuuuukt najs tre veckor jag kommer få!
mihiii, :D
kunde dock vart ännu gladare, hur de nu är möjligt men jag kunde ha vart. de e jag fett stensäker på!

ååh ska packa nu, åker ut till sanna i  två dagar och sover där så åker med henne till praktiken. min snällaa syster fixar min fina hästar och som för övrigt fytter år idag, grattiiiiiiiiiiis :D

haha, söte?

och fyyfaaan vad gosigt med snö! asså ååh, har typ längtat, och nu är ta mig fan inte länge kvar som donna behöver gå med bandage, de snart heeelt läkt så då ska vi ut och motionera i snöööön :D -hon ska iaf få stå tills prktiken är slut :)

ååh jag är typ fett trött, men lär ju inte somna inna gaphalsarna philip och victor gör de, haha. nej nu mååste jag fan åka, eller aah packa.
och JOO, en sak till. asså ååh, sandra fick typ världens finaste gulligaste present av mattias, hur hittar man såna? haha.

aiii, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0