.

asså jaghahr typ dille på hästar nu. ääh vad jag saknar att rida! -plus att jag ahr tråkigt

Oxer eller Räcke
Ponny eller Storhäst
Fux eller Svart
Skimmel eller Isabell
Gammal eller Ung
Dressyr eller Hopp
Galopp eller Trav

Frågor
Är det viktigt att hoppa högt?: nej men de e kul som faan :D
Vilken tycker du är den bästa sortens martingal?: vanlig hederlig martingal, men förbygel är snyggare.
Vilken tycker du är den bästa åldern på häst?: 6-8
Vilken tycker du är den vackraste rasen?: arabiskt fullblod!
Bockat med: alica, ellen, cetnear, stari, smilla, limbo ..kan fortsätta i evigheter
Ramlat av: typ alla jag ridit.
Galopperat barbacka över en sommar äng: ellen, alicia
Hoppat 70 cm med: typ alla jag ridit.
Ridit i hagen: typ alla
Haft på ridläger: gissa, bråka, kir, elton, alicia.
Galopperat över ett snöklätt fält med: ellen, donna, alicia, cettnear
Longerat: en jävla massa
Ridit ut ensam på: typ 20 olika
Ridit in: "stari" - inte rikitgt men tyyyp ridit in
Duschat: ellen, cetnear, eddie, mulle och yvette
Badat med: elton, minta, moltas och magne
Blivit illa sparkad av: ingen
Skenat med: ellen, stari
Ramlat av från på ett hinder: ingen
Hoppat högst med (häst): gibson, 115
Hoppat högst med (ponny): smilla, 110
Tävlat hoppning med: alicia, minta, gibson, borka
Tävlat dressyr med: alicia
Inte tycker om: eastman
Största hästen du ridit: diva II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0