ååh

vad jag ÄLSKAR att kolla på bilder från sommaren.
blir så extremt glad för detta va den bästa sommaren på läänge!

haha, typ en helt spontan road trip till stan och en mening vi ännu skrattar åt.  -är de här sexigt! hahah, majelica asså!
åh min sommar asså !
bara längtar så ENORMT till nästa sommar för den här vinern sög ju iaf.

ingen att rida, (misstolkas?) ingen snö och bara massa stress. fy fan, SOMMAR!



så jävla snygga asså !

ååh jag är bara såå taggad på att tatuera mig igen! och att ta hål i tungan, som ska ske inom snar framtid!
tatuerigen kommer när jag har mycke pengaaaaar (aldrig tatuering då raa)

vaknade av att mamma stog i trappen och gapa. och skulle köra in sanna till akuten, hon kan ha hjärnhinneinflammation, nu väntar dom på att han ska få komma in och röntga skallen men de kom precis in två trafikolyckor så det kan ta ett bra jävla tag till där inne.

ååh, göra popcorn och se en über bra film? jo tack :D och en coooola!
MEN PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0