.

ojfyfan.
helt totalt slut efter den sista apu-veckan. fy faan vad jag kommer sakna denna praktik! så har jag sagt om alla men denna kommer jag ta mig faan sakna så jävla mycke!
en mycket händelserik vecka som avslöt med fyra svlivningar, haha..kul avslut!? :o
fick iaf ett bra betyg och en fett najs sista dag :)

nu sitter jag och dricker lite med the familj och ba glor. ganksa skönt att va hemma igen efter tre veckor i gammelgarn. och gryymt kul att träffa mina finafiina hästar igen ♥

ska ju bli så lagom kul att gå upp tidigt i morron bara för att jag är alldeles FÖÖÖR snäll ibland ..jag måste fan lära mig säga nej :o haha, äh. kanske går bra :)

i morron kväll ska jag iaf bege mig till stan, igen, och så ska jag äta midag med mina fina vänner jag inte träffat på tre veckor ♥
sen kankse de blir krogen!? de är iaf inte planerat att vi ska de men de kommer förmodligen sluta så :o, haha. dom är för härliga ♥

blir ingen bild, känns lixom som att ingen passar in :o haha. men puss på folk :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0