97846512

alla dom jävla gånerna jag ahr försvarat dig när folk sagt att du är omogen och jobbig.
alla dom gångerna jag har sagt att du är snäll och att dom borde lära känna dig innan.
nej fy fan. så gör man bara inte. jag har nu insett att du är så äckligt jävla omogen som dom säger.

fan vad jag är sur, helvete satans folk -.-

och för att bli glad så skulle jag behöva shoppa, MASSOR med häst saker som jag behöver (...)kan aldrig få för mycke :D
har köpt en förbygel iaf för 50 kr som annars kostar 350 och den är använd en gång. KAPET ! lycklig, hämtar den i morron efter ridningen!

gryymt snygg :D

saknar lisa gör jag också, ååh kan hon inte komma hem snaart.. :(
donna ska iväg till ardre i sommar i tre veckor och ha de as bra, naajs :D
och en kanin unge har fått ögoninflammation -.- satan!

äh puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0