gaah, blond?

mums vad det kliar,

fuck vad jag ångrar mig, men bara för att det kliar.
får hoppas på ett bra resultat och inte nån jävla oragne ful färg.
får inte duscha förrän om en kvart :(

har fått mina student grejeeeeeer :D :D
ååh mössan får en att bara dö av längtan :*

detta har för övrigt varit en extreeemt bra dag !
- sov morron
- projektarbete där jag inte gjorde något, fett soft
- ut och gå en promenad på lunchen med annica
- mycket goda skratt på naturkunskapen
- mycket goda skratt på max inklusive clas ohlssons (stavning?) med fina feff
- kom hem och bestämde mig för att rida donna. lyckan var total när jag satte mig på henne !
-
marie ringde för hon höll på att boka biljetterna hit (fan vad jag längtar!)
en allmänt bra dag med andra ord !

joojustee, kom också på en aas kulig grej som jag ska göra nån gpng nästa vecka, haha. ibland funkar tankebanan som den ska ;) :D



och btw så träffa jag kuurtis idag :D men blir alltid lika glad av den människan!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0