,

äcklig dag i skolan.
känner att jag är inne i en fet depp period. fat då hänger man iaf med på lektionerna.
har prov på tisdagen efter lovet..kul att plgga hela lover när marie är här (:D)

söndag kommer bli en jävla dag..
- upp tidigt och ta ut annicas hästar
- raka rabarber åt henne
- hästhälsokurs klockan 10-3
- kvart över tre ska jag hämta marie vid båten
- rida eddie
- slutmäta eddie (hoppas på under 1.30)
- åka till hemse
- mock åt mina fina och ta in dom
- galta mig med marie


finafina alicia som föl

bra början på ett lov? ganska jaa :)

väntar på att big brother ska börja och väntar på att det ska bli i morron kväll så jag kan rida DONNIIIS :D

ska jobba som fan mad rehabiliteringen i skolan i morron så man slipper göra det hemma, måste ännu göra svenskan också som skulle vart inne ...7 januari tror jag de va? bra, visst? -.-'

...............hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0