EN RUBRIK

asså, gör just nu vad som helst för att fördriva tiden. orkar inte stääda -.-'
ska städa hela stallet i morron också (de e dock kul) så ska gå upp tidigt i morron -.-'

asså åååååååååååååååååhhh vad jag e dum i huvet, varför gör jag först och tänker sen? att jag aldrig lär mig, de e dock väldigt kul i vissa situationer.

och nu tycker jag de ska bli big brother, de e fan kul, tro de eller ej men så e de :*

de va väärldens jävla slagga uppe på hemse förut när jag åkte där igenom, as kul :D


har börjat rida världens finaste igen,


i morron ska min andra halva igång igen :D


och nu på lovet kommer förhoppningsvis denna coola saken till mig :D
limrik aka limpan!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0