y

på en dag kan allt vända upp pch ner.
på en dag kan allt skit hända.
du va den som fick mig glad och se det positiva i allt.
du va den som vände på det.
du va den som fick mig vilja gå upp.
du va den som fick mig att vilja ligga kvar.
du va den som vände det positiva till det negativa.
du fick mig glad och positiv.
du fick mig ledsen och negativ.
det var du.
du klarar fan allt.

kan inte släppa det. fan.
hatar allt. vill ba försvinna och göra alla glada och nöjda.
ingen skulle behöva bry sig längre.
jag orkar inte bry mig längre.

jag spelar glad,
jag spelar nöjd,
jag spelar något jag inte är
för att inte lägga mina bekymmer
på någon annan. varför?
borde jag göra så?
jo, för det känns rätt. men ändå så fel.

nu fick jag de sagt också. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0