whää

just nu ångrar jag mig. skulle göra ett arbete i lindrande våd i tisdags men prkade inte i skolan och SOM VANLIGT sköt jag upp det och sitter nu med allt skit framför mig.
är suuper trött men MÅSTE iaf börja med skiten. jag förstår ju lixom inte ens vad det är jag läser!?

i morron kommer bli en helvetes dag kan jag lova. inget smink ska kletas på iaf, kommer börja gråta bara jag ser fell! de är en jääva tur att vi börjar sen i morron.

HAR FÖR ÖVRIG 0.00 KR PÅ MIN LUR JUST NU OCH MITT KOMPIS GÅR UT OM TVÅ DAGAR. nu är frågan vad jag ska prioritera..krogen eller pengar till telefonen!? om jag nu prioriterar krogen så måste jag ge bensin pengar till nån stackars jävel som får köra mig hem. hmm, funderar på hur det ska gå med min ekonomi med anke på att jag redan har lånat typ..en del, hrm..pengar av fell. MEN VAD FAN. de e sånt man e ungdom för :)

HAR FÖR ÖVRIGT BESTÄLLT MIN STUDENTMÖSSA NU, ååh. TAGGAD!

MEN SKOJJIGT INLÄGG, långt och inga bilder. MEN EN SAK TILL, krogen prioriters först :)
nu ska jag pluggaaaaaaaaaa. fuck.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0