RUBRIK

okeej, vårt kort blev ganska fint fan, men ÄNDÅ, de skulle va roligt,. fast de ganske kul o gå in i dessan med dom kläderna. haha.

hihi. Älska skorna!


see vad fina vi va. haha

och idag så tänkte jag rida men så ba, neeä, JAG SKA STÄDA. tänkt och gjort, städade hela sadelkammaren + smörjde alla träns och daninos sele, i morron ska jag smörja sadlarna sen e de kirrat :D


eehm..aah, de fanns en del där inne. och då ligger ändå dom flesta täckena ute. haha.

ska typ bygga om i stallet, foder boxen ska bli daninos box så ska gör en mindre dörr och bygga för en "spilta" och göra de till foder sak, :) haha, bra förklaring!?

nej men aah joo lixom, ska måla mina naglar nu och sen ba göra ingeeeeet, dö typ. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0