lyckli tjej :D

hann aldrig städa då veterinären ringde dirr när jag va klr med inlägget. han kollade cetnear och GISSA VAD..HAN MÅR BRA :D :D han har hjärtinfarkt (hjärtflimmer/hjärtklaff) på vänster sida och får därför inte ut näringen kroppen så han kan inte lägga på sig lie mycket hull som andra hästar. får han bara gå i hagen är det absolut ingen fara med honom men skulle han få springa eller bli det minsta ansträngd kan han dö på fläcken.
han mår dock bra av att komma ut på promenader så nu ska jag gå promenad med honom MINST en gång i veckan och njuta av sista tiden tillsammans men honom (känndes tungt att skriva det där men han är dock närmare 30 år också) min älskling :D



i morron blire hurtbulle dag. rida klockan 10, klockan 1, och klockan 4. ändrade planer som fan -.-

NU SKA JAG GÖRA POPCORN (faaaan vad gott) CH PLUGGA CENCER ARBETET (faaaan vad tråkigt).
kom för övrigt på att det är fredag idag och att jag vill på krogen i morron men NAJNAJ DU. de har jag varken pengar eller ork till. men taggad e jag! fuck.

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0