KÄNNER MIG MYCKET DUKITG

hade ridning idag med skolan, HEJ TRÄNINGSVÄRK. och eftersom att starri har gått sjuukt mycke nu och eller lite lagom mycke och domma ska vila helt så hade jag ingen häst alls att rida när jag kom hem. så vad gjorde jag? joo jag städade bilen, tvättade bilden, lagade mat, åt mat, gav hästarna mat, städade mitt rum (!), duschade och nu ska jag göra klart cancerarbetet som jag bara har en fråga kvar på :) SEM SOOVA. har drömt massa skit i natt så inte sovit alls typ och väärldens jobbigaste ridlektion idag!!!

TRÖTT! jo heej :)
ska tydligen på krogen på lördag med felicia!? hon har sagt de till vendela men inte till mig.. konstig tjej de där :*

HEJ TRÅKIGT INLÄGG :) men puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0