ÄKTA HÄST

tjopp hopp.
totalt död typ och har bestämt med lisa i morron klockan 12 i stallet så ska vi riiida :)

jag dör typ snart, e så jäävla trött. ska inte till skolan i morron eftersom ridnigen är inställd så skiter jag  i syslöjden också (HAHA) men ska nog förmodligen åka med lisa in till stan och lämna hennes häst vid annica på skrubbs. tihi.
red donna idag för första gången på en vecka, lisa ba har tagit henne från mig :( haha, då blir hon riden iaf :D de va typ lixom fett goos MEN lisa kom på att de är bensydden hor får sår av så dom va ba o kasta så nu får vi linda benen tills damaskerna kommer :) en muff och en grimma e också beställd, haha.
  
allt till donna :)

ska beställa mer saker på börjes sen när jag fått pengar men bara jag får damaskerna så e jag nöjd ett tag :)
MÅÅSTE dock ha benskydd till ellen eftersom donna tog sönder hennes men de ska jag beställa sen i slutet av oktober :)

 
SÅÅ snygg!


älska!




får som sagt linda hennes ben nu ett tag fram över och de e ju som så att man ska ha bandageunderlägg då som jag itnte har så de kan bli knööl de häär "/
dom e iaf mörk blå och matchar hennes schabrak som en smäck :D
 
FAST lindorna e mörkblå :)

SNYGG kommer hon bli iaf..eller ahh, snyggare! :)
PLUS att jag har mörkblåa rid byxor och ska fan skaffa mig en röd tröja, FAN VAD SNYGGA VI KOMMER VA!

men nu sprängs snart mitt huve, måste sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0