i väntan på veterinär

fördriver tiden. VÄNTAR PÅ ATT VETERINÄREN SKA RINGA. seeeeg -.-
kan ju inte dra ut o rida heller eftersom att jag inte vet när den ska ringa alls, överhuvudtaget :o tänkte att jag kan städa i stallet men insåg när jag hade gjort lite att jag inte vågade mer, TÄNK OM DE SPRINGER FRAM RÅTTOR!? :o

skulle ta över starri och cetnear till andra hagen så det ska gå fort o ta in  dom sen, och vad gör danino? jo han går ut ur hagen, där står jag med en cetnear som försöker gå över vägen, en starri som inte fattar något och har vuxit fast i marken och lös danino. lyckades iaf få över dom allihopa och vad gör iinte liten då? JOO PRECIS, han ställer sig på min fot. han har EN sko på sig och JUST DEN hoven sätter han på min fot..JAG HAR GUMMISTÖVLAR. han läggar all tyngd på den och vägrar flytta sig. GLAD TJEJ -.- ...

cetnear och starri fick sedan agera fotomodeller, haha. STARRI SÅÅ SÖT.

haha, såå söt



♥ ♥

  
och så har det kommit en ny kanin unge :D tingeling! haha.

NEJ NU SKA JAG NOG UT I STALLET O FORTSÄTTA SÄDA. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0