haha, aajo

igår..spårade liite väl. FAAN VAD KUL DE VA.
och väl vid krogen..hehe, VEM hade glömt sitt leg i felicias lägenhet? HEHEHEHHEHE, WOPSIIII, elin körde iaf, FETT SNÄLLL :D
satan vad de spårade där inne då, och jag drack inte ens nåt där inne :o ,vad fan hade jag druckit innan som höll i sig så läng lixom!? :o haha, SJUUKT kul va de iaf. ramlade på dansgolvet, WOOPS, TOTALT jävla svart på ryggen. haha.
kvällen i text:
joel va gulli och köpte dipp till mi :)
blev feta polare med polisen. haha.
fick en armbåge i ansiktet.
ramlade och tappade min plånbok, (som emelie hittade!♥)
fick smeknamnet 'sandras syster'.
fick massa fina autografer skrivna på mig. (som inte går att se vad det står?)
träffade i princip hela klassen på krogen.
hade deep talk med söta mongo. (haha)
fastnade tydligen på kort. (?)

kort sagt. JAG HADE nog JÄVLIGT KUL!
va taggad som FAN till krogen ikväll men hoppade det.
i morron ska jag se på hopptävling och sen ska jag riiida med Isa :D bara skritt gissar jag på. (?) haha. kan lätt bli så med henne, tgräffas typ en gång i månaden :o INTEE OKEJ!

MEN PUSS :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0