BARA FÖR ATT

jag sitter i skolan och typ dör.
är sjuukt trött och vi ska göra ett jävla arbete om lindrande vårt förr i tiden? eller..jag vet inte vad vi ska gör om, kan inte koncentrera mig ALLS så jag gör de hemme sen ikväll eller i helgen :)

krogen på fredag också, fett o tagg..ännu,. HIHI

lämnade lisas eddie i stan igår till annica och hon e ju typ redan kär i han, GULL :D

tro de eller ej men jag bakade igår, fett misslyckat men de smakar gott :D
och just nu är jag sjuukt sugen på kladdkaka så ska dra ner i dessan o se om dom har de, FÖRMODLIGEN INTE BARA för att jag vill ha det.

slippa bussen idag fan, åker med LIISA,.rida och sen ääta. MAT!

asså jag ska typ bara sitta o glo fram till tre eftersom att jag inte kan jobba här. och OM jag nu hade kunnat de så måste jag nog fortsätta hemma och jag kan inte få hem det eftersom att mitt USB ligger hemma. vilket dilemma. MEN PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0