ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

JAG E SÅÅ GLAAAAAD JAG E SÅ GLAD JAG E SÅ JÄÄÄVLA LYCKLIIIIG :D :D :D
ELTOOOON KOMMER I MORROOOOOOOOOON :D :D skulle kunna stå HÄR PÅ DENNA PLATS OCH HOPPA BA HEJ VILT. :D E SÅÅÅ JÄVLA LYCKLIIIIG :D :D

MEN hände också en vääldigt tråkig sak idag. ingrid ringde och hon har hittat en köpare på starrii :( hon kommer och provrider honom på lördag klockan ett. FAAN, jag hade lixom planerat att jag skulle få tillbaka honom till nästa sommar :( ååh min starri. fan vad jag kommer sakna honom.

DE ÄR TUR DE KOMMER EN FIIIINT ELTON OCH TAR HANS  PLATS :)) :) :) blir inte SÅÅ tomt ..


elton

starri ♥
asså shit, han känns verkligen som min. känns inte okej det här :(
hoppas hon e braaaaaaa :)

MEN PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0