ååååååååååååååååh

så här extremt segt.

har vart ledig typ heela veckan men ändå inte fått något alls gjort!?
sitter just nu med cancer arbetet och "ska bara" göra saker, allt för att slippa. hej spånis.
mååste städa mitt urm. och insåg nu att jag ska upp tidigt i morron, SENAST kvart i nio och ringa veterinären som mååste komma i morron.
SÅ i morron ska jag börja dagen med att ringa veterinär, fortsätta cancerarbetet (helst göra klart, LYCKA TILL.) rida helst två hästar innan jag åker till garda för att rida chris för att sen åka hem och rida en till. i morron är de alltså fyra hästar på schemat + veterinär och cancer arbet. (kort sagt)

sara jansson (som för övrigt har slutat blogga) har ganska nyligen (eller nej, ganska bra tag sen) köpt en häst, suuuuper fin . hon ska nu åka till cypern i en och en halv vecka och jag har då fått äran att rida charis åt henne :D (LYCKLI TJEJ !) OCH JOO, JAG KÄNNER MIG SPECIELL :D haha.


Hoppar 1,20 på bilden tror jag, DUKTI :)
 
FIIN HEZT !

OCH ÄNNU LYCKLIGARE ÄR JAG FÖR ATT ELTOOOON KOMMER I HELGEN. till mitt stall. KAN DET BLI BÄTTRE!? min älskade fiiiina ELTON ska stå i mitt stall i vinter. KOMMER LIXOM FÅ HÄLSA PÅ HONOM VAAARJE DAG. (lycko rus)

  
SÅÅ FIN! Rebeckas bilder! 

hahaha, what's up med skägget lixom!?

NEJ! ta mi i kargen och arbeta med cancer. jag MÅSTE.
puss på fint folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0