TJA

JAG ÄR GLAAAAAD :D :D

iih, haha, ringde mamma igår, hon va 'fett stressad', jag börja fundera på varför men den slog mig tanken, HEHE, HON FYLLER ÅR. IIIH, GRATTIS MAMMMMAAAAAAAAAAA :*♥

OCH GISSA VAD JAG GJORDE IDAAAAAAAAAAG :D haha, skulle bara se hur donna reagerade på transport OCH VAD GÖR HON? jo hon kliver rakt in, helt utan problem. FAN VAD SÖT HON ÄR :D hon va ju lixom rädd men de tyder ju bara på att hon litar på mig :D ååh min finis :D så nu har jag och lisa bestämt att vi ska köra med donna och elton till stånga och hoppa nästnästa helg :D iih vad kul :D

sist hoppa vi ju en meter! MIN FINIS ♥

OCH BTW!!!!!!!!!! JAG SKA BLI BLOND IGEN!

RÅKAR JU LIXOM SAKNA DE LITE GRANNNNNNNNNN! och nu min längd också bara för att jag såg på kortet men NAAAAAAAAAAAJ, jag trivs i kort. :D

nu ska jag se klart ponnyakuten som dampa sönder igår såååå, PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0