JO HEJ

JO MEN HEJ SEGT INTERNET!?
de vill inte samarbeta -.-'

öhhm, fick just på fb 'ringede du mig i lördags?' *kollar telefonen* öhhhhhhm, woops, HEJ JAG HAR KOLLA PÅ VAD JAG GÖR! (?)
haha, kul hade jag iaf, de ser man på bilderna :) OCH JAG RÄ BARA SÅ FÖRBANNAT TAGGAD SÅ DET FINNS INTE! NU E DE PÅ GÅÅÅNG,   ÅRETS FÖRSTA TREAFEST ÄR OM 10 DAGAR!!!! åhhhhhh vad jag e taggad!!!!!!!!!!!!!!

baajs väder idag :( fick sms från sara i morse så åkte till garda och red charis direkt efter skolan och skulle sen åka och rida donna..HEJ REGN! domma fick så idag, NÅGOT HON INTE BEHÖVER!!

aah men naaaaaaaaaj, nu ska jag ner o hämta cola och sen ska jag se på ponnyakuten! bara såå söta! haha :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0