jo hej jag har tråkigt

-Dig själv
Namn? - Sofie
När fyller du år?- 11 April
Vad har du på dig just nu? - bästa ever, mjukisar och munkis tröja <3
Vilken årstid är bäst? - SOMMAREN!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - stallet o ta ut häästarna :D 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - eeh..pass
Vad är du bra på? - hästar
Vem älskar du mest på denna jorden - ELLEN
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  nää :)


-Om dina vänner

Vem vet allt om dig? - jag
Vem är den roligaste av dina vänner? - meeh, så kan man ju inte säga
Vem är snyggast av dina vänner? - vänner?
Vem är mest partyprinssesa? - jag så klart?
Vem är den du helst har filmkväll med? - trams, krogen!
Vem av dina vänner är mest "evil"? - hahaha, heidi!


-Din familj
Vem står dig närmast? - mamma antar jag
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jo de har jag väl, varför inte lixom?
Vem är farligast i din familj? - öhhm.
Vem ser roligast ut i din familj? - beror på vem man får räkna med som familj.
Vem är coolast? - ingen e så cool som jag
Har du några husdjur? -  räknar häst som husdjur?
Vem har du mest gemensamt med? - sandra tyyp?
Vem sover du oftast med? - HAHAHA, ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? - typ..vene 


-Idag
Vad har du gjort? - haft sov morron till tolv, åkt buss, haft svenska/religion (?), NP SvB, vart vid syon, åkt buss, vart i stallet, ätit mat, vart på dansuppvisning mina kusiner hade, ätit kaka, druckit saft, cyklat, suttit vid datorn.
Har du varit glad idag? - faktist absolut inte.
Har du varit ledsen idag? - tyyp
Har du gjort något bra idag? - bestämt mig för att sluta med SvB. mycket bra val!
Vad ska du göra nu? - göra klart de här skiten, äta chips, reta krillis lite till, se på tv typ
Har du gjort något dåligt idag? -  jo
Har du duschat idag? - jo
Är du trött nu? - jo
Vad händer imon? - SOV MORRON, STALLET. (smörja -.-) hem, osv..
Går du i skolan? - mm -.-
Har du varit i skolan idag? - mm.. -.-
 

-Annat
Hur mår du just nu? - fuck, sjuk ..KUL
Har du piercat dig? - Absolut!
Är du hungrig nu? - nee
Vad är klockan nu just nu? - 21:05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook (förvånad?) sindarve och blogg


-Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? - min sparv
Vem ringde du senast? - syster
Vem sms:a till dig senast? - krillis
Vem sms:a du till senast? - krillis


-Övrigt
Gillar du punk? -
Har du sminkat dig idag? - jo


-Musik
Lyssnar du på musik just nu? - ne
Vilket är ditt favoritband? - VOLBEAT
Vad gillar du för musik? - volbeat (haha)


-Kläder

Har du fler än 4 linnen? - jo
Har du fler än 3 jeans? - jo
Har du fler än 5 tröjor? - jo


-Kärlek

Är du kär just nu? - kan inte bestämma mig men.. nej
Har du kysst någon idag? - nääääääe
Har du ett förhållande? - näääääe
Är du romantisk? - haha, skulle jag väl inte kunna påstå
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - JOO !

-Förhållanden
Är du singel? - jo, kom o ta mig
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - JA! 
Hur många har du varit kär i? - du ska inte va så nyfiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0