tihi

WHOOOOOOP. kommer ny häst i morron. vet inte om jag skrev de förut. men nu e de bestämt :D
söjten. :) lillens häst ska in och i morron och röntgas? :s aii hu.
tihi, GURKAN ÅKTE IGÅÅÅÅR. och jag är fett sugen på kladdkaka men ingen vill baka till mig, fett sugen på chips men ingen ville köpa de till mig..fick ta popcorn, :D och en COOOLA. :D

se klart BB och soova? jo tack :D ska ju tydlicgen till fucking jävla tingsbrogårds helvete i morron -.-! det enda positiva med det är att jag slipper gympan..som jag SÄKERT kommer få IG i.. KUL .men vad fan, han ju dum i huvet.
aahjaa, halv fem kommer danino och innan de ska jag nog borsta av cetnears sista päls.
FAN VAD JAG SER FRAM EMOT NÄSTA HELG! :D
ska fan plugga i morron med, fett skönt o ha de gjort :D PUSSSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0