ta tag i de bara

ååååååh, så jääävla söta! donna och danino är heeelt in love! så jävla söta!



asså man dör ju en smula ♥


och förresten..igår kväll va de bara skit. när jag skulle sova, stänge av TV satan och allt shit och vände mig om. då började jag tänka. tänka på allt bra som hänt. allt va bra och allt som vi gjort. fan vad jag saknade det! då insåg jag också att de aldrig mer kommer bli som det vart. allt blev bara skit. jag saknar dig, jag saknar din lukt, din närhet, hela du. just idag har jag gjort det!

bli positiv! tagga fest till helgen! JAG ÄR REDAN TAGGAD LIXOM!
ska dock köra mamma och dom på lördag så på freeda, då satan! :D

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0