L to the O, V to the E.

de här va iaf sista gången ever jag satte min fot på tingsbrogården. fitta vad tråkigt!

DANINO KOM IDAG. 1,03 hög, VADÅ LIIIIIIITEN. man dör ju! donna fick iaf en ny bästis :D så sööta!

heeyho, gusit kommer hamna i helvetet när han dör, kom jag fram till nyss :)

asså jag måsta va typ störd? jag hör att jag får sms heeeela tiden men får inget? hör heeela tiden att jag får meddelande på fb men får inget? :s
väntar på sparvis för vi ska äta börgers. min MAMA kommer hem i natt från..ja från vaddå lixom? jag är GLAD iaf :D och på tal om att hon kommer hem så måste jag fa plocka ut diskmaskinen..blääÄÄÄ. och typ vika tvätten. men de kommer jag nog inte hinna säger vi :)) tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0