jag lyckades

jag lyckades att stada mitt rum och samtidigt bli full. heey ho, jag är braa :D

måste bara säga att gunnar/sture/gustav är braa. han har hjläp mig med en sak jag trodde var omöjlig, han gjorde den möjlig och jag är SÅ JÄVLA GALD så det finns inte :D jag är så jävla glad att jag är av med det där skiten som heter förhållande. vad är det bra för? varför har man det ens? måste dock erkänna att vissa dagar saknar jag det..saknar det som fan men heey, vem bryr siiig? så här kul som jag har haft dom här helgerna hade jag ju ALDRIG haft om jag ännu vart tsm med rull, aldrig. jag är sååååå glad :D och snart är det sommar, fan ÄNNU BÄTTRE!
LIVET LEKER OCH ALLT KÄNNS BRA, GLIDER PÅ STRANDEN HELA DAN! sommaren e så jävla skön, brudar o öl o så massa stön (killar förresten).

min tandställning är borta, jag är blond, jag är halvt brun, det är snart sommar, jag har en SJUKT SNYGG tatuering, jag är singel, jag har körkort, jag har sjukt roliga nya fest friends..KAN SOMMAREN BLI BÄTTRE!?
DET BÄSTA MED DET HELA ÄR ATT JAG FÅR GÖRA PRECIS VAD FAN JAG VILL UTAN ATT NÅGON KAN  SÄGA ETT SKIT :D heeeeeeeeeeeeeeey jag är glad cheeeeeeeeeeeeeeey :D

ska till mina kusiner i morron och fira dom så tror jag ska sova nu. :) haha, hoppas fan jag inte är bakis i morron, då kommer jag typ döda dom för det minsta lilla ord dom säger. haha :) PUSS PÅ ER GOTT FOLK. typ på munnenn så där ♥ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0