har man tråkigt så bloggar man

..haha, fan bara därför jag bloggar just nu. orkar inte fokusera mer på kylskador. ska göra klar frågan jag håller på med sen ska jag till stallet och prata med olle, kanske kommer en häst i morron men ska fråga han först ba, fast de är lixom en shettis så han kommer inte bry sig :D TIHI :))

jag är faktiskt duktig! jag har lixom skrivit en hel A-4 om kylskador och då har jag bara gjort två frågor. kan sluta bra det här :D!

och hon jag skulle fråga om jobb svarade inte så ska ringa snart igen :D fett nice om jag får de men faan vad jobbigt, då kommer jag ha 11 hästar att ta hand om i sommar :o :o ääääääh, FETT VÄRT :D

NEJ HUU. plugga så jag kan dra. joo hu jaa (:

JAG GILLARE! ,dock inte att plugga. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0