haha

sov seriöst HEEEELA dagen igår fan. fast ne, va ute och körde en sväng också, körde till kebbes och fikade med min sparv :) ♥

kul dag i skolan? nee. redovisade och slöt. sen donken DIRR och eftersom att bussen gått så blev de bok bok dirr och vad hitta man? joo precis, denna sköna sak

inte direkt världens snyggaste kanske men fan så jävla skön den är! PLUS att jag hade 20% rabatt så sparade HELA 40 KR..som jag sen gjorde av med på armband och glass.
och mitt armband har jag redan lust att slänga i väggen, de knakar..men då, vem BRYYYYR sig? :)

NU SKA JAG UT OCH RIDA SÖTEN OCH KANSKE DONNA OM JAG ORKAR :)

och hallå här va. vi har ingen socal omsorg i morron så har bara gympa allstå så ska jag åka in med bussen till klockan ett till gympan som börjar kvart i två för att sen komma hem halv fem.? ALDRIG. ¨har typ redan IG så varför ens försöka :) ..blir nog sola och stallet dag i morron bara :))

PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0