,.

fan vad jag känner mig duktig som gick till skolan idag även fast jag va ÄCKLIGT trött och vi inte har några kloka lektioner. va har lixom sjukvård nu.? joo men juste!
och på social omsogrg..vad gjorde vi? en utverdering av tingsbrogården som jag ändå ljög ihop för de sög ju aset där.! just NU är jag duktig och jobbar iaf. eller nyss, och snart med. tihi.

NEJ NU VILL JAG BLI GLAD! NU SKA JAG BLI GLAD. har fucking ont i magen bara.
JAG E TAGGAD men vad händer lixom? är ju ledig i morron så varför inte ha kul ikväll? hmm, ska iaf rida när lisa köra Danino :) GULLIIII!

GUSTI MÅSTE GÖRA MIG GLAD IKVÄLL ANNARS KOMMER JAG DEPPA HELA DAGEN I MORRON. de gillas inte. kommer nog förmodligen bli glad av lisa sen också :), den människan asså..haha! :D

NEJ NU SKA JAG VA ÄNNU MER DUKTIG OCH PLUGGA KLART! PUSSSSS
och juste, lyssnade på typ ett project arbete om rökning, bra faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0