!

inget kommer bli som det en gång var. är det värt att ens försöka? bli av med skiten bara men jag fattar det inte. jag vill inte fatta!

jag vill vara liten igen!
allt va så lätt. man tog dagen som den kom, var dagen dålig började man om på nytt igen nästa dag. nu för tiden hänger allt kvar. allt blir bara värre nästa dag.
kommer aldrig bli av med den toma känslan jag har i magen. hade så förut men det blev bra ett tag. det blev bra i typ fem månder, sen växte den och blev större än innan.

jag vill ha det som det var. jag är ännu kär i människan. jag borde inte ha den känslan i magen men den blir större varje dag.

jag tror jag skiter i allt snart.
ibland har jag lust att säga god natt för sista gången men jag vill inte ge upp, jag vill inte vara svag för då blir han bara starkare. jag vill känna att jag VILL gå upp på morgonen, att jag VILL kämpa och göra mitt bästa. jag har lagt av totalt nu. jag skiter i skolan, gör inte arbetena vi skall, hästarna får ingen motion. det enda jag vill är att krypa ner i min säng och vänta på bätter tider. men dom där "bättre tiderna" kommer aldrig. jag har väntat i flera månader nu..jag orkar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0