emo blogg?

asså det här har blit typ feta emobloggen :s

MEN..vem bryr sig? gillar ni de inte så läs inte!

saken är den..jag vill inte bo på gotland längre. kom på det nu, för 2 minuter sedan. allt skulle va så jävla mycke lättare om man bara flyttade. började om på nytt, träffade nya folk.. är så jävla trött på gotland. säger någon ett namn så vet man vem det är. hur fan då? JOO för de är typ inavel här. (kan förklara varför jag är som jag är och ser ut som jag gör..) går man på en fest..alltid samma folk, går man typ på öster.. alltid samma folk. aldrig något nytt.
jag ska flytta till göteborg. fast bara ett tag för jag gillar gotland. (dubbel moral!)

och jag insåg precis att jag har typ..massa jävla pengar :o hur fan då lixom? :O men glad blev jag iaf :) (eller..glad och glad. om man nu kan va glad i den här jävla hålan. men lite bättre blev de allt!)

jag älskar ellen iaf! ♥
hon gör seriöst allt för mig och det bästa är att hon kommer ALLTID fram till mig i hagen och gör mig alltid så jävla glad! som mulle..fan vad jag saknar mulle. skulle göra allt för att få säga hej då till han. mulle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0