9

jag seriöst dör typ.

kärleken äter upp en inifrån.
när jag gör något och inte tänker på det känner jag ett stort hål i min mage. det känns så tomt. när jag tänker på det gråter jag. MEN då har jag inte den tomma känslan i magen, det är skönt men jag vill inte gråta.
jag har så mycket frågor i mitt huvud som jag måste få svar på. jag har så mycket jag måste få säga. men grejen är den att när jag träffar han får jag inte fram ett ord, jag vet nte vad jag ska säga. jag glömmer bort allt och bara är, bara är glad för att få vara i närheten av han för jag vet att det kan vara den sista gången.

DU olle, DU är den jag kan prata med om ALLT. allt och du bryr dig alltid.

9 fuckingn underbara månader i morgon.

hoppas verkligen det inte förstör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0