vad händer sen?

jag har ont i magen. så jävla ont i magen. hur fan kunde de bli såhär? förstår inte. de började bra. de va helt galet underbart men nu är det bara skit alltihopa. funderar på hur det kommer att sluta. jag funderar för mycket. alldeles för mycket. de blir så att vardagen bara går och jag mår skit med gör inte något åt de för att jag älskar dig alldeles för mycket ♥ alldeles för mycket för att gör något. hur fan kan man göra så!? jag förstår inte. vadå att prioritera andra saker först. en vecka har gått och du bryr dig inte? inte ett skit. bryr dig inte om hur dålig jag mår över det. de är inte kul. alltid samma sak. träffas aldrig, pratar kanppt. ibland undrar jag vad jag håller på med. vad jag har gett mig in i och hur det ska sluta.
jag skulle göra vad som för dig men du skulle ändå inte se.
bara för att jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0