TS!

snart klar med låtanalysen. *klapp på axeln*!

WOOPS! 12% batteri kvar. kan sluta illa!

älskar vårat nya schema! börjar sen VARJE DAG! ..fast nio på torsdagar så får åka tidiga bussen men en dag..vad gör de daaaa :)

ridning och syslöjd (HAHA!) som IV-val. KAN bli kul, ska ju va med ANNICA lixom :)

jag hatar nya google!

och de blev inge chips. tog längre tid än vad jag trodde med den där jävla låtanalysen (KAN bero på fb) så får väl görat nästa helg kanske? TIHI :D!
just nu så vill jag rida. men just nu så ska jag göra klart låtanalysen. och jag vill veta vad jag fick på min bokrecension (stavning?)..TIHI!
PUSS PÅ DIN NÄSA FRÅN MIG. SÅ SÄGER VI HEJ!♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0