sriöst

..förstår inte vad som rör sig i huvudet på killar ibland

aja..hurtig som jag är har jag tagit ut hästarna klockan 8 på lovet :D fast i  morron får olle göra de så jag ska lixom ut till nio tror jag, mocka, rida tre hästar, kanske fyra. jag ska rida unika åt mimmi lixx :))
HURTBULLEN*!
kolla en sak men sparvis på hemse och sen åka till stan vid 10 i fem. leka med amanda och hanqvist. åka hem 10 i tolv. SOVA. upp fixa hästarna. OSV!

hade körletion idag. HAHAHA! seriööst vad PINSAMT DET VAR! HAHAHAHAHHA! jag typ döööör! HAN BA HÖLL I SIG. HAHAHHA. nej hu vad kul de va :)

JAG MÅSTE GÅ PÅ TOA MEN BIG BROTHER BORJADE NU SÅ FÅR VÄNTA TILL PAUSEN..kan sluta illa det här.

PUSS PÅDDI :) ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0