.

jag har seriöst FÖRFRYSIT mina lilltår. BARA lilltårna. förstår inte. gör så jääävla ont hela tiden och satan vad det kliar. KUL att de typ aldrig kommer gå bort heller.

skrivning och körning bokat. TIHI. TAGGAD! fan ad jag vill ha de där satans kortet nu då. plugga.

prakiken typ suger samtidigt som den är typ as rolig. asså jag vet inte. gör ainte ett skit på dagarna typ, fett skönt men de suger, fast fett roliga brukare så de är ändå kul lixom. nej jag vet inte men 4 veckor ska jag väl klarar lixom. eller tre. TIHI.

staaaaaaaan på torsdag, dubbel lektion och köpa hårfärg. sjukt nice.
asså jag är extremt trött så NU SKA JAG SOOOOOOVA och sen ska jag vakna för att kanske leka med angelica, får se hur hon mår. fan vad hemskt! att de ens kan hända.
SE PÅ BIG BROTHER OCH ÄTA CHIPS. GOTTGOTTELIGOTTGOTT.! och typ rädda dom sista robotarna. endast tre kvar. *duktig*

helt sant!

PUSS PÅ RÖVEN ♥

OCH JUSTE! NÄRPOLISEN PÅ GOTLAND HAR LAGT TILL MIG SOM VÄN PÅ FB? läskigt. vågade inte acca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0