!

bokade om massa kör grejser så jag har halkan på onsdag D:..:o paniiik, vem fan ska jag köra med lixom :o jobbigt läge som fan att de sitter massa töntar i baksätet och glor också.! ska boka uppkörning och skrivningen typ NU I VECKAN :D. tihi! taggad!

och seriöst så vet jag inte vad jag ska ta mig till. vad fan ska jag göra. jag vill inte fast jag vill mer än något annat. jag vet inte. pallar inte att det blir så här hela tiden. "/

och jag fattar inte hur en häst kan göra en så galet glad ♥
satte mig inne vid ellen och hon stog vid mig hela tiden, tryckte sin mule mot min kind och lekte i mitt hår. hon gör verkligen mina dagar och hon får mig alltid så jävla glad. det är en underbar varelse!



seriöst jag dööööör! eleeeeeeeen sååå jävla söt! HAHAHA.


helt sjukt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0